Regulamin kina VR

Regulamin świadczenia usługi rezerwacji drogą elektroniczną oraz korzystania ze Strefy
VR przez Fundację Cristian Heritage od dnia 24.03.2024 roku do dnia jego odwołania lub
zmiany przez Fundację.

1. Definicje
Regulamin – niniejszy „Regulamin świadczenia usług rezerwacji drogą
elektroniczną”.
Strona internetowa – serwis internetowy znajdujący się pod adresem internetowym
www.chfundacja.com , za pomocą którego Usługobiorca może korzystać z
rezerwacji drogą elektroniczną usług świadczonych przez Fundację Cristian
Heritage.
Usługodawca – Fundację Cristian Heritage z siedzibą w Warszawie 00-333 ul.
Krakowskie Przedmieście 4, KRS: 0000965239
Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie
posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznała zdolność prawną, która
jest użytkownikiem strony internetowej w celu korzystania z usług rezerwacji drogą
elektroniczną świadczonych usług przez Fundację Cristian Heritage.
Usługa rezerwacji – usługa rezerwacji świadczona drogą elektroniczną na usługi
świadczone przez Fundację Cristian Heritage za pośrednictwem strony internetowej
www.chfundacja.com

2. Usługa rezerwacji
Usługodawca oferuje Usługobiorcom poprzez korzystanie ze strony internetowej
www.chfundacja.com możliwość:
1. zawierania umów drogą elektroniczną przedmiotem której jest dokonywanie
rezerwacji drogą elektroniczną, obejmującej: termin, miejsce i rodzaj usługi
świadczonej przez Usługodawcę
2. udostępnianie informacji na temat aktualnego harmonogramu usług i ich
dostępności

3. Warunki zawarcia i rozwiązania umowy
1. Warunkiem dokonania przez Usługobiorcę rezerwacji terminu i rodzaju usługi za
pośrednictwem strony internetowej www.chfundacja.com jest zaakceptowanie
niniejszego regulaminu oraz zapoznanie się z regulaminem określającym zasady i
przeciwwskazania do korzystania z urządzeń wirtualnej rzeczywistości.
2. Dokonanie pełnego, prawidłowo przeprowadzonego procesu rezerwacji za
pośrednictwem strony internetowej www.chfundacja.com jest równoznaczne z
rezerwacją usługi.
3. Dokonanie rezerwacji przez Usługobiorcę pociąga za sobą skutek braku możliwości
skorzystania z tej samej rezerwacji ( to samo miejsce, czas i usługa ) przez innego
Usługobiorcę – dlatego też, mając na uwadze uregulowanie zawarte w pkt 2
niniejszego paragrafu – Usługodawca nakłania do świadomego dokonywania
rezerwacji.
4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy rezerwacji usługi.

4. Odpowiedzialność
1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez
Usługobiorcę będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania
świadczeń, spowodowane m.in.:
– działaniem siły wyższej,
– nagłymi awariami działania sieci teleinformatycznych, energetycznych, czy też
sprzętu Usługodawcy
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania serwisów technicznych i
aktualizacji strony internetowej i serwisów na niej dostępnych oraz dokonywania
prac konserwacyjnych, których skutkiem może być czasowe ograniczenie
możliwości korzystania ze strony internetowej.

5. Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje dotyczące Usług świadczonych przez Usługodawcę należy
składać pisemnie na adres kino@chfundacja.com
2. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 7 dni, licząc od dnia jej otrzymania przez
Usługodawcę
3. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji reklamujący zostanie poinformowany w
sposób, w jaki została złożona reklamacja – na adres mailowy.

6. Ochrona danych osobowych
1. Usługodawca oświadcza, że wszelkie informacje przekazane drogą elektroniczną
przez Usługobiorcę, w ramach świadczonej usługi rezerwacji, objętej przedmiotem
niniejszego regulaminu – mają na celu wyłącznie przeprowadzenie transmisji i nie
są przechowywane dłużej, niż jest to konieczne w zwykłych warunkach dla
zrealizowania usługi rezerwacji.
2. Usługodawca oświadcza, że dane przekazane przez Usługobiorcę w ramach
procesu dokonywania rezerwacji usługi drogą elektroniczną ograniczają się do
niezbędnego minimum, mając na uwadze ochronę danych osobowych, zgodnie z
Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r.
Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Zakres tych informacji nie pozwala na
zidentyfikowanie konkretnej osoby.
3. Usługodawca informuje, że trakcie korzystania z usługi, w systemie
teleinformatycznym Usługobiorcy zainstalowane zostają pliki „cookies”, których
instalacja jest warunkiem korzystania z serwisów udostępnionych na stronie
internetowej www.vrlab.com.pl.
4. Szczegółowe informacje na temat Ochrony danych osobowych oraz przetwarzania
ich zostały zawarte w Polityce Prywatności.

7. Korzystanie ze stanowiska VR
1. Każdy z uczestników zobowiązuje się do przestrzegania poleceń obsługi Kina VR.
2. Przed każdym użyciem sprzętu uczestnik musi zostać przeszkolony przez obsługę
Kina VR.
3. Ze stoiska VR można korzystać wyłącznie w towarzystwie pracowników lub
współpracowników Kina VR.
4. Każdy gość Kina VR korzysta z atrakcji na własną odpowiedzialność.
5. Osoby korzystające ze stanowiska VR rozpoczynając użytkowanie atrakcji
oświadczają, że zapoznały się z niniejszym regulaminem.
6. Kina VR zastrzega sobie prawo do odmówienia udostępnienia Stanowiska VR
osobom, których zachowanie wskazuje, że są oni pod wpływem alkoholu lub innych
środków odurzających.
7. Obsługa Kina VR ma możliwość przerwania zabawy i wyproszenia uczestników, w
przypadku gdy jej uczestnicy zachowują się w sposób niezgodny z regulaminem.
8. Na obrębie Kina VR obowiązuje całkowity zakaz spożywania żywności oraz
napojów.
9. Klient korzystający ze sprzętu jest za niego odpowiedzialny. Za wszelkie
uszkodzenia sprzętu wynikające z jego nieprawidłowego użytkowania
odpowiedzialny jest osoba z niego korzystająca. Fundacja Christian Heritage ma w
takim wypadku prawo domagać się rekompensaty za spowodowane uszkodzenia.
10. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez
Fundację Christian Heritage (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie
Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
11. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie, zastosowanie mają przepisy
Kodeksu Cywilnego.

8. Wpływ na Zdrowie oraz Bezpieczeństwo
1. Fundacja Christiana Heritage nie bierze odpowiedzialności za decyzję o korzystaniu
z usługi VR.
2. Osoby cierpiące na epilepsję, epilepsję fotogenną, lub miewającym dolegliwości
wyżej wymienione mają obowiązek powiadomienia obsługi salonu przed
rozpoczęciem korzystania z kina VR
3. Ataki epileptyczne mogą występować bez wcześniejszej diagnozy przy oglądaniu
telewizji, graniu w grę wideo lub symulacji wirtualnej rzeczywistości. Największe
zagrożenie występuje poniżej 19 roku życia.
4. Główne przeciwwskazania korzystania ze kina VR dla osób mających wcześniej
styczność z technologią VR (możliwe, że wystąpiły w przeszłości, przy innych
symulacjach): drgawki, utrata świadomości, stany epileptyczne przed, w trakcie lub
po sesji VR, zaleca się wizytę u lekarza przed podejściem do symulacji.
5. Możliwe niepożądane działania po projekcjach, po których należy niezwłocznie
przerwać symulację: bóle głowy, drgawki, zaburzenia epileptyczne, gorszy kontakt z
rzeczywistością, drganie oczu, ból oczu, potliwość, zawroty głowy, nudności,
zaburzenia orientacji, problemy koordynacyjne, senność lub inne objawy podobne
do choroby lokomocyjnej.
6. Działania niepożądane mogą utrzymywać się do kilku godzin po symulacji.
7. Kobietom w ciąży, osobom starszym, osobom cierpiącym na dolegliwości mogące
mieć wpływ na odczucia symulacyjne, zaleca się wizytę lekarską przed podejściem
do usługi. Jeżeli wcześniej miałeś/aś ataki epileptyczne, zawroty głowy, nudności
itp. przy tego typu rozrywkach, zastanów się nad skorzystaniem z usługi.
8. Osoby posiadające urządzenia reagujące na fale radiowe (np. rozrusznik serca),
nie powinny podchodzić do symulacji bez uprzedniej wizyty u lekarza. Wiąże się to
z faktem dużej ilości fal radiowych znajdujących się na terenie lokalu i w obrębie
stanowiska.
9. Przed rozpoczęciem projekcji VR, upewnij się, że gogle wygodnie leżą na głowie a
obraz jest czysty i wyraźny. Gogle powinny przylegać do twarzy.
10. Zaleca się, dla osób nie mających wcześniejszego kontaktu z VR, posiłkowanie się
doświadczeniem obsługi salonu, która dobierze odpowiednią aplikację, pozwalającą
odnaleźć się w świecie wirtualnym.
11. Osoby zmęczone, przejedzone, cierpiące na grypę, gorączkę, migrenę, bóle oczu i
uszu mogą spodziewać się spotęgowania objawów już towarzyszących.
12. Sugerowana przerwa kilkuminutowa powinna nastąpić po 30 minutach od
rozpoczęcia sesji.
13. Osoby, które posiadają jakiekolwiek negatywne objawy, nie powinny korzystać z VR
przez najbliższe kilka godzin, przynajmniej do ustania objawów.
14. Do momentu ustania objawów nie zaleca się obsługiwania maszyn i prowadzenia
pojazdów, wykonywania wymagających działań mogących mieć wpływ na kontuzję
oraz pogłębianie się objawów (wszystkich działań niosących zagrożenie życia lub
poważnego uszczerbku na zdrowiu lub zniszczeniu mienia).
15. Jeżeli objawy nie ustaną należy skonsultować się z lekarzem.
16. Każde stanowisko powinno po użytkowaniu zostać przeczyszczone ściereczkami
antybakteryjnymi. Jeżeli nie ma obsługi w zasięgu ręki, a symulacja została
zakończona należy poinformować obsługę.
17. Nie należy samemu przestawiać głośności słuchawek, bez konsultacji z obsługą
kina VR, aby zminimalizować zagrożenie dla słuchu użytkownika.
18. Gry wideo i korzystanie z nich mogą powodować kontuzje mięśni, skóry oraz
stawów. Mogą pojawić się objawy typu: drętwienie, pieczenie, sztywność w
stawach, mrowienie. W takim przypadku, należy odpocząć kilka godzin. Jeżeli
dolegliwości nie ustają, należy skonsultować się z lekarzem.

9. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, zastosowanie mają
odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
2. Usługodawcy przysługuje prawo zmiany treści niniejszego regulaminu, z
zastrzeżeniem, że do dokonanych transakcji rezerwacji, których usługa nie została
jeszcze wykonana – obowiązuje treść regulaminu z dnia dokonania rezerwacji.